2012年10月22日月曜日

Thank you .... David Gillespie

 10月14日、オーランドのホワイトハウスのステージでご一緒させていただいた画家『David Gillespie』さんがあの日、同じステージで描いていた絵を私たちにプレゼントしてくださいました。
昨日は彼のギャラリーを見にお家に伺わせていただき、彼の奥様ジェンさんとも素晴しい時間を過ごさせていただきました。 
沢山の彼の作品を見せていただいたり、興味深いお話を伺え、私たちにとって心に響くとても貴重な時間に。そして、素敵なお二人のファンになりました。
デイビットさんジェンさん本当にありがとうございました!

The painter' David Gillespie who did session with us at the White House in Orlando at Oct 14th concert, He gave the special painting to us as a gift yesterday.
We visited his house to see his garelly and to pick up the painting.

It was so wonderful to spend time with him and his wife Jan.
We enjoyed conversation with them and to see a lot of his artwork, they touched our heart so much.

They are such sweet people.
Thank you so much David and Jan.

この絵のタイトルは'心の場所'です。
The title of this painting is' Un lugar del corazon'

彼の作品が沢山見られるホームページはこちら。
ぜひ覗いてみてくださいね☆
Check it out. Here is his website http://www.davidmgillespie.com/