2012年12月23日日曜日

Have a wonderful holiday season!

皆さん、お元気ですか〜?
すっかりブログをご無沙汰してしまいました。
マヤ歴で言われていた世界の終わりもなく、おかげさまで無事誕生日を迎えることができました。
メッセージを下さった皆さん、師走のお忙しい中、ありがとうございました。
今年は日本時間とアメリカ東部時間の二日間に渡り沢山のメッセージを頂いて、いつもより長い誕生日気分を味わえました♪
先程、ケーキもいただきました。

How are you doing?
I am happy that we are still alive after the end of Maya's Calendar and I had a special birthday yesterday and today.
This year I had two birthday days because of Japanese time and Americean Eastan standard time.
I got a lot of messages from my friends over two days.
Thank you so much everyone.
Tonight , I got a special cake from my husband....


なんで二十歳?とずうずうしいことを考えていたら、ろうそくがクエッションマーク!!
これは初めて見て大笑いでした。
マーティーありがとう!
素敵な家族に友達がいて私は幸せ〜♪
新しい歳も笑顔沢山の一年にしたいと思います。

First I thought... why am I 20 years old?
Then I realized it was a question mark LOL :)
Thank you Marty!
I am happy that I have special family and friends.
Wishing that all of you will continue to be filled with smiles and love in the comming year.

昨日は、このところ少しずつデコレーションしていたジンジャーブレッドハウスを作り終えました。
アメリカで初めてのクリスマスということで、せっかくなのでアメリカっぽいことを。。。と、チャレンジ。こちらのスーパーではジンジャーブレッドのキットが売っているのでデコレーションのみで簡単に作れました。

It is the first time for me to spend a holiday season here in America.
The other day, I found a kit for making a Ginger bread house.
I only had to do the decorating. It was so much fun.
I finished that yesterday.
I wanted to try some US style Christmas things :)


クリスマスの日に食べるのが楽しみです〜。待ちきれないかも...。
そんな今日このごろです。
ではでは、皆さん素敵なクリスマスとお正月をお迎えくださいね〜。

I can't wait to eat this little house on Christmas day.
Have a wonderful holiday season everyone!